Wednesday 18 April 2012

The Making of the blog

To make videos is my interest since the young age.
I have an opinion, a view about how to shoot short film. With this limited ideas, i started of TimoPoyVideo at the beginning of April. I started to draw myself a picture and shot the first short video which educate people to be a 'model'

Though, the view isn't really high but i am so glad to have this video post and atleast i already started on the very first step.

我,很喜欢拍摄。这是我从小的梦想。
我有理想,有梦想。不过单靠理想和梦想,我知道是不行的。因为这样,我有了些制作短片的
概念,就这样人生的第一部短片开始了,TimoPoyVideo也正是推出了。我开始为自己绘画不一样的画面,用不同的角度来看待短片所要带出的讯息。第一部在Youtube的短片,’如何成为一名模特儿‘就上传了。

虽然观看这部短片的数量不多,不过,还挺开心的,因为,实现梦想的第一步,我已经开始了。

Have you watch this short video ? PRESS the play button, and enjoy watching yea. =)
你是否已经观看‘如何成为一名模特儿’了呢?如果还没,那只需要按上面的播放按钮就可观看了。 =)

No comments:

Post a Comment